Äntligen kväll!

Hej!

Mamma fick för sig idag att jag inte skulle få sitta vid datorn på hela dagen, men jag hjälpte till att duka till maten och att skrapa klister (skriver snart varför) så hon gick med på att jag skulle få sitta här nu på kvällen OM jag lägger mig innan kl. 12 i natt o.O Vad har jag gjort?! Menmen... Det är i alla fall värt det ;)

Jag hade tänkt gå upp kl 11 imorse, blev det så? Nej, självklart inte -.-
Jag kom ur sängen kvart i två, ganska lagom till att komma ner och duka xP Jag som hade planerat att vända på dygnet (vilket visserligen sket sig igår kväll eftersom jag släckte för att sova kl. halv 4) xP

Vi håller på att renovera köket (Lägger upp bilder sen) och har hittills typ så gått som tömt köket på möbler (i alla fall bordet, bänkar (förutom diskbänken och spisen) och skåpluckor. Mamma har sysselsatt sig med att måla dörrar och skåp (samt luckorna) och rivit ur dem gamla golvplattorna (det är klistret som är kvar som vi har skrapat bort) och så har vi rivit ner den gamla tapeten. Det börjar likna nånting nu, dock fortfarande långt kvar, skåpen är målade, kaklet är målat och väggarna tapetserade.
Det som är kvar att fixas är väl att fixa in den nya golvmattan, byta spis, bygga ihop köksön som vi köpt, barstolarna och lite sånt. Samt ställa upp gamla stolar på loftet.
Och så ska vi ju ha tillbaka kylskåpet (som nu står ute i hallen, vilket man glömmer bort hela tiden xD), spisen (som är i vardagsrummet), mikron (också i vardagsrummet, men den använder vi ju i alla fall) och diskmaskinen.

Juste, diskbänk och bänkskivor ska vi också byta ut, det kommer ju bli ett helt nytt kök :D

Men snart ska vi väl ta bort den gamla diskbänken och spisen så då får vi laga mat ute i husbilen, reservkök xP

Det blev visst ett långt inlägg...
Ska nog snart fixa signatur och Header... och försöka komma på hur man fixar om bakgrunden ;)

Hej då så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0