God morgon!

Jag vaknade nyss xP
Skulle ju lägga mig kl 12 igår, jag gjorde det, kunde inte sova så efter en timmes försök gick jag och tog en ibumetin (brukar ta det om jag inte kan sova, dock inget jag rekomenterar eftersom det knappast är bra att ta om man inte har ont och dessutom kommer man knappt upp dagen efter) och sen försökte jag sova igen. skulle tro att jag försökte sova i en timme till utan att lyckas så jag tog fram mp3:n och lyssnade på musik på låg volym medans jag försökte sova, det funkade bättre.
Vaknade kl 6 på morgonen och stängde av mp3:n (som dessutom spelade Miyavi - Senior Seniorita då) och fortsatte sova tills klockan ringde 10.20. Gick och stängde av klockan och sen (omedvetet) gick jag och la mig i sängen igen -.-
Det måste vara det vanligaste misstaget jag gör xD
Vaknade ett tag senare och tänkte att äh, det gör väl inget? klockan lär ju inte vara så mycket nu... *kollade på klockan* kvart över ett!? *fick en chock xD*
(antagligen var det på grund av ibumetinen, för det första brukar jag bara ta en halv, nu tog jag en hel, och dessutom så brukar jag få problem att komma upp dagen efter då)

så jag gick upp, gick och satte mig vid datorn och här sitter jag.
Jag funderar på att gå ner och äta frukost snart...

Jag har 8 unika besökare xD


Mata nee! ♥

PS. Jag diggar min klocka här på bloggen xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0