Jag är glad :D

Dörren jag har nyckel till, sidodörren, har inte blivit använd på hela sommarlovet så nu när skolan har börjat igen måste man ju gå in genom den om ingen annan är hemma.
Så för några dagar skulle jag gå in där men det var massa spindelnät där, sen upptäckte jag att jag var typ 7 cm ifrån en enorm spindel O.O
Så jag satte mig i gräset och väntade på att nån skulle komma hem.

Pappa sa att det är ju bara att ta bort den med borsten men jag har inte vågat det och när jag var där och undersökte om spindeln var kvar upptäckte jag att det var två stycken!

Idag var det ingen hemma när jag kom hem så jag hade tänkt suttit ute och äta äpplen men det var så kallt och jag behövde på toa så jag ville in xP
Jag bestämde mig att få bort dem äckliga sakerna och allt spindelnät men jag tyckte inte om tanken att ta bort dem med borsten så jag gick och hämtade kottar xP
men jag fick bort dem tillslut, och spindelnätet...
fast jag var skeptisk över vad jag skulle möta när jag kom in... det fanns samanlagt 3 spindlar där och massa tvestjärtar o.O

Men, eftersom jag blev så lycklig över att jag tog mod till mig och vågade ta bort dem så blev jag på korthumör xD
Och firade med ett enormt glas mjölk xD

bilder:



På den här ser man ju mina naglar också ;)





(Klicka på bilderna för större format)

Mjölk är gott xP


Kommentarer
Postat av: Jessika

Skåla mjölk i ett vin glas med sig själv??



HAr skaffat en klocka till min blogg XD, känner mej enormt duktig!

2009-08-28 @ 21:02:18
Postat av: Rosida

Ååh, du är så jäääkla snygg BLJ!!! :D Supersöt stil oxxå. <33



Just nu har jag en tävling på bloggen. Kolla in den om du vill. ♥

Ha en fortsatt bra dag!

2009-08-30 @ 14:41:56
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0