Målat naglarna :D

Jag har målat naglarna idag, ni får se bilder typ imorgon ;)

Vi skulle sätta ihop köksön idag, men det gick inte för vi hade inte fått med skruvarna och det som behövdes...
Så det blev ingen köksö idag...
Jag har målat spikar och mamma har målat skåp. Och så har dem satt tillbaka spisen, fixat bänkskivor och oljat in dem. tror dem har satt dit en av dem nu. Mer vet jag inte...

Jag vann aktionen från tradera igår så jag får förmodligen dem (bjöd på ett par hörsnäckor) på onsdag, innan dess får jag leva i princip utan musik eftersom mina gamla är helt glapp nu (förut blev det glapp i dem vänstra och häromdagen blev det i högra också, jag har haft ett annat par också men dem gick sönder nästan direkt, eller, dem slutade fungera).
Dem hinner i alla fall komma innan skolan börjar...

Imorgon ska jag till stan med familjen, vi ska kanske äta glass också :D


Kommentarer
Postat av: Natte100 (från TL)

SK*ît snygg blogg :) ♥

2009-08-18 @ 11:24:58
URL: http://peacelovehappiness.blogg.se/
Postat av: Rosida

Sv: oki, tack för kommentaren :) ♥

2009-08-18 @ 23:56:07
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt blogg! :)

2009-08-20 @ 23:35:30
Postat av: Anonym

Hej, nu är dt såhär att min mamma ska starta en sak som kallas "IC" vilket betyder I see = jag ser/ förstår. Det handlar om att sälja nålar till folk och göra världen till ett bättre ställe. Det handlar om att stödja ungdomar i mobbing och i obekväma situationer. Så om vi säger att du är ute i stan och känner dig rädd eller obekväm över nått så kanske du ser sånna som bär IC nålar och då är tanken att du kommer känna dig tryggare för att det betyder att dom bryr sig

2009-08-21 @ 15:23:27
Postat av: Anonym



Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-21 @ 15:25:45
Postat av: elin

vilken färgglad och fin blogg du hade (:

2009-08-21 @ 22:42:08
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E



Vilken väljer DU?

svara på frågan i min blogg

och gör din röst hörd!

2009-08-22 @ 16:25:04
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0