Oh...

Jag trodde jag hade skrivit något här idag men kom på att jag nog inte har det...

"Dagen" började med att jag släckte för att sova kl. 5 imorse (upps, bara lite sent...) fast det tog lite tid innan jag somnade för när jag nästan hade somnat ringde mammas väckarklocka -.- jag fortsatte försöka sova igen men samma sak hände då, störande.
Men jag somnade i alla fall tillslut och (trors att jag la mig mycket senare än vanligt) gick upp kl. 11 när min klocka ringde.
Det är jag verkligen stolf för eftersom jag inte har kommit upp då den senaste dagarna fast jag lagt mig tidigare...

Dem andra åkte till stan och köpte saker typ saker till köket eller nåt och jag gick och åt frukost.
Fröbröd med honung och så mjölk till det, samtidigt som jag läste bok.
Sen har jag nästan bara suttit vid datorn hela dagen.

Dem köpte godis till mig så nu sitter jag här och mumsar på Gott & blandat Surt. :D Gott!

Jag har fått i uppdrag att måla listerna pappa ska fixa till köket men det började regna så jag kunde inte göra det då... men jag ska göra det nångång...

Och imorgon ska jag måla naglarna, lägger in bilder då :P

Kommentarer
Postat av: Rosida

Sv: Ja, jag vill haaaaa! o

2009-08-14 @ 18:25:15
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0