Stan :D

Hej!
Idag har jag varit i stan med mina bästisar J och L :D
Det var riktigt roligt och jag köpte 3 par strumpor och en foundation.
Och så köpte jag ett paket tuggummin för att inte bli åksjuk när jag åker med bussen hem...
Det var första gången jag åkte dem nya gula bussarna dem har skaffat här på Gotland :D
Fast bussen gick inte ändå hem så mamma fick komma och hämta oss så när vi var på väg hem efter att ha skjutsat hem dem så försökte jag få mamma att gå med på att jag skulle få pierca mig, det gick inge bra :(

Men än har jag inte gett upp!

Kommentarer
Postat av: linda :D:D

vad sa hon då när du frågade? :)

2009-08-16 @ 23:26:34
Postat av: Anonym

svar till Linda:



jag frågade varför jag inte fick det, hon började snacka om infektioner och sånt skit -.-

2009-08-17 @ 01:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0