Hej :D

Funderar på att börja bli bättre på att blogga xP
den mesta av tiden jag är ledig (när jag inte äter eller sover) sitter jag faktiskt vid datorn, och jag har nästan alltid tråkigt så jag fattar inte varför jag inte bloggar mer?
antagligen är det för att jag inte har något att skriva om, även om det har hänt saker... mitt liv är i stort sätt ganska tråkigt, med fläckar av glädje, skratt och sånt... har jag inte tråkigt så har jag roligt, men när jag har roligt är det oftast med kompisar, och jag känner bara inte att dem detaljerna är något att skriva själv.
det är liksom mitt liv, dem som är med vet, eller om jag berättar för nån, men att skriva sånt här känns fel, även om det är saker som gör mig lycklig...

menmen...

såg på idol förut, Reza åkte ju ut, så nu försvann en del av mitt roande på fredagar, nämligen att inpektera hennes naglar :D

det är störande när folk låter bli att rösta på nån för att dem tror att dem klarar sig ändå, för gör tillräckligt många så åker favoriterna ut...
misstänker att det var därför Erik satt löst idag och att det var därför Johan Palm åkte ut förra året...

jag sitter och lyssnar på Rihanna - Disturbia om och om igen xP
och så är jag irriterad på datamusen... för musmattan gör att den blir störd, så jag tog bort den xP


Förresten, jag har fått två fiskar av mamma :D
två 'Prinsessor av Burundi' (har för mig att dem heter så...) eftersom hennes akvarium med sånna är fullt och då bråkar dem bara med varandra och äter upp bebisar... så jag fick två stycken :D
dem är fina :P
insåg nu att jag inte har döpt dem än xD
aja, får väl göra det då :P

jag tror inte jag har något mer att skriva...
jo förresten, en sak till! Det är snart jul! :D


Kommentarer
Postat av: Jessika

Kul med fler fiskar!!



Kan du inte lägga upp bilder på dom??

2009-11-21 @ 10:38:00
Postat av: Lizzie

Haha, brukar oxå inspektera hennes naglar ;)

2009-11-21 @ 20:13:59
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: DELLA

SV:

Alltså det fastnat ingen mat i piercingen eller tungan, dock samlas det väldigt mycker bakterier runt om :)

Kram

2010-03-29 @ 17:48:52
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0